سفیرهراز گزارش می‌دهد:

بریدگی مرگ آفرین هلومسر آمل و وعده‌ای که عملی نشد

تاریخ انتشار : پنجشنبه - ۰۳ / آبان / ۱۳۹۷
Share/Save/Bookmark
مسئول بستن بریدگی مرگ آفرین هلومسر آمل شورای ترافیک استان است و به دلیل قرار داشتن این بریدگی در مسیر اصلی، شورای ترافیک شهرستان توانایی بستن آن را ندارد.
بریدگی مرگ آفرین هلومسر آمل و وعده‌ای که عملی نشد
 

به گزارش خبرنگار سفیر هراز، در جلسه شورای ترافیک شهرستان آمل در مورد تمام بریدگی‌ها و کوچه‌های سطح شهر صحبت شد اما وقتی صحبت به بریدگی مرگ آفرین هلومسر رسید کسی مسولیت بسته شدن هرچه سریع‌تر این بریدگی را به گردن نگرفت و در  پایان ماحصل صحبت‌ها این شد که مسئول بستن این بریدگی شورای ترافیک استان است و به دلیل قرار داشتن این بریدگی در مسیر اصلی شورای ترافیک شهرستان توانایی بستن آن را ندارد.


بریدگی هلومسر در آخرین تصادف منجر به زخمی شدن 11 نفر و واژگونی یک دستگاه اتوبوس شد و مدتی پیش هم چندین تصادف منجر به فوت در این محور اتفاق افتاد.


این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که علائم ایمنی در جاده به صورت کامل نصب شده و مهم‌ترین امر در این مورد داشتن اراده قوی برای بستن این کمربندی و پس از آن پیگیری در شورای ترافیک استان برای صدور مجوز بسته شدن آن است.

 

فرمانده پلیس راه آمل در این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای ترافیک گذشته مصوب شد که این بریدگی بسته شود، گفت: اقدامی درباره بسته شدن انجام نشد و بر همین اساس سرعت گیر نصب کردیم.


قربان ذبیحی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر همین امروز بسته شدن آن مصوب شود این بریدگی را می‌بندیم، اظهار کرد: سرعت‌گیری با 9 متر ارتفاع دردی از این بریدگی دوا نمی‌کند.


وی با بیان اینکه برای امنیت جاده پنج چراغ و چند تابلو محدودیت سرعت نصب شد، تصریح کرد: پلیس راه آمل موافق وجود سرعت گیر در نزدیکی بریدگی هلومسر است.

 

فرمانده پلیس راه آمل در ادامه افزود: پیمانکار مجموعه اکسین سرعت‌گیر قبل از بریدگی هلومسر را نصب کرده است.


معاون فرمانداری ویژه آمل در این جلسه با بیان اینکه مصوبه‌ای در مورد بسته شدن بریدگی هلومسر نداریم، گفت: در آن مصوبه پنج پیشنهاد ارائه و در نهایت گفته شد اگر هیچکدام جواب نداد از شورای ترافیک استان مصوبه‌ای در این مورد اخذ شود.


اصغر کردی در ادامه یادآور شد: زیرگذری که قرار است احداث شود به طور کل مشکلات اکسین و ورزشگاه کاله را حل می‌کند.


یکی از خبرهایی که در مدت اخیر درباره این بریدگی دست به دست شد مصوب کردن یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای احداث زیرگذر بود که کردی در این جلسه معتقد بود که راه و شهرسازی باید کارش را در این زیرگذر شروع کند چرا که 100 میلیون تومان از این مبلغ به حساب آنها واریز شده است.


تمامی مشکلات در حال حاضر عدم دقت به موارد قانونی است که قبل از احداث چنین مجموعه‌هایی باید به آن دقت می‌شد که نشد.

 

راه دسترسی به چنین مجموعه‌هایی باید تبیین می‌شد و حالا نوش دارو پس از مرگ سهراب است گرچه باید هرچه سریع‌تر فکری اساسی برای این بریدگی شود.

 

انتهای پیام/

 


 

 

کد مطلب: MTY2NTQ1
 

 
کیمیا سامانه